sâmbătă, 15 mai 2010

Şoarece nenorocit


După ce vreo trei minute,
Ochi în ochi noi ne-am privit,
Te întorci şi-o iei la fugă,
Şoarece nenorocit!!!

Fug afar' s-aduc pisica
Şi mă-ntorc victorios,
Dar tu te-ai ascuns, la naiba,
Pacoste de şoricos!!!

Stăm noi vreo juma' de oră,
Mieunăm şi ne-nvârtim,
Aşteptând să iasă dânsu',
Dar pe cine păcălim?

Urechiosu' nu mai iese,
A fugit şi s-a ascuns,
Într-un loc ferit de soare,
Unde mâţa n-a pătruns.

Las că ieşi tu necurate,
Când te-am prins dai socoteală,
Pentru sute de bucate,
Luate din a mea cămară.

Nu-i bai, poţi să stai o lună,
Eu te-aştept nerăbdător,
Să-ţi intinzi sfios blăniţa,
Pe al meu, mândru, covor.

Şi după ce-ţi faci siesta,
O să-ţi leg coada de-un băţ,
Să te-alerge-n casă mâţa,
Dup-o serie de răsfăţ.

Să te văd de ţi-o fi bine,
Când alergi cu burta plină,
Cu pisica după tine,
Într-o oală cu făină!

Un comentariu:

  1. :))))) doamne deci poza aia e atat de cuteeeeeeeeeeeeeeeeee si poezia e tare funny . bv mok vezi ca se poate ?

    RăspundețiȘtergere