duminică, 1 noiembrie 2009

Dacă pleci mă tai cu lama (Emo style) :))



Tu astăzi pleci...şi nu mă iei cu tine,
Dar n-am să mor, iar într-o zi-mi va fi mai bine,
Vreau doar să şti că partea ta din mine,
O voi închide aşteptând ziua de mâine.

În fiecare zi, la fel, o altă zi de mâine,
În care n-o să pot iubi nici om, nici vis, nici câine,
Căci amintirea ta, pe veci rămasă-n mine, plânge
Şi-n fiecare clipă cade câte-un strop de sânge,

Pe ceara lumânărilor ce vântul le tot stinge,
N-am să-ţi mai scriu prea mult, cerneala nu-mi ajunge,
N-am să te strig, n-am să te caut între şoapte,
O să te-aştept în visul meu din miez de noapte.

Iar dacă vii, să şti să te grăbeşti căci poate,
Prea multe zile de vor trece toate,
Va fi târziu şi-ai să găseşti uscate,
Doar mii de picături de sânge...de dorul tău vărsate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu