duminică, 25 octombrie 2009

Semafor




Șofer fiind femei eu agățam

Pe șoseaua vieții mele,
Stau și număr, număr stele,
N-am bilet de avion,
Sunt un simplu pieton.

Trec iubirile nebune,
Nimeni nu îmi poate spune,
Unde și în ce direcție,
Se mai face-o intersecție.

Mai oprește câte una,
Mai face și pe nebuna,
În lummini de reflector,
La un singur semafor.

Semafor ce-a fost odată,
Simbol pentru lumea toată,
Pe-o bucată de granit,
Unde-ntâi ne-am întâlnit.

Și de unde ai plecat,
Ai plecat și m-ai lăsat,
Cu mașina amanet,
Beat și fără de carnet...

3 comentarii:

  1. foarte tare :)) .. si eu pieton momentan >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea le stiu eu cu muzica....da' asta cu ai plecat si m-ai lasat suna a manea...:))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e muzica ba :))) e poezie, fata la naiba :)), in puii mei

    RăspundețiȘtergere