marți, 22 septembrie 2009

Matrimonial



Nu beau şi nu fumez,
Nu fut, nu mă droghez.
Frumos, deştept, prezent, cinstit,
Grăsuţ, nu sunt un subnutrit,
Am ochi frumoşi şi sunt curat,
O dulceaţă de băiat.
Dar totuşi...am un mic defect,
Spun adevărul incorect,
Mai mint, mai jur şi strâmb, admit,
Mai şi înşel, mai şi promit,
Dar nu de rău, ci de parşiv.
Ah! am uitat, sunt şi sportiv.
Ei bine vreau să mă însor,
Vreau să-mi încerc norocul chior,
Şi m-am gândit ca să-mi fac blog,
Să pun o poză, să mă rog,
Să intre cineva ca mine,
Singurătatea să-mi aline.

Sufăr, iar tinereţea mea deodată,
Apasă pe rinichi, prostată,
Încep să uit, încep s-adorm,
Să mă trezesc noaptea din somn,
Să bântui casa-n lung şi-n lat,
Şi să mă pun din nou în pat.
Dar totuşi încă n-am albit,
Mai am un pic, însă promit:
Cu prost.amol şi fix.odent,
Să te iubesc atent, prudent,
Să te mai dau cu unguent,
Pe unde doare şi strident,
Să-ţi mai zâmbesc când ţi-o fi rău,
Să vezi în mine ce-i al tău.
Iar dacă vii, să vii cu bani,
Să nu fim lefteri câţiva ani,
Şi dac-ai terminat de râs
Hai! ce faci? încă n-ai ajuns?

6 comentarii:

  1. am ajuns.....si sunt prima!!! cand ma scoti la o guma????? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt dator stiu...dar nush cand ajung pe-acolo :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut acelasi afis de la domnu' din mana pe luneta unui oltcit. Crezi ca era masina lui...? :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...Olcit, exista posibilitatea asta, are moaca de Olcit, dar zambetul...zambetul e de Dacie 100%...posibil sa aiba si Dacie si Olcit la banii lui :)))

    RăspundețiȘtergere